Tuesday 24 September 2013

CAROTOMAX ~

Baca pada namanya sahaja ada yang menganggap unsur utama dalam Carotomax hanyalah lobak merah (carrot). Namun ia bukan sekadar itu sahaja. CAROTOMAX merupakan campuran luarbiasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap. Bahkan, anda tidak akan dapat ketulenan dan keberkesanan karotenoid daripada makanan itu sahaja. Carotomax baru ini
Ahli nutrisi mencadangkan pengambilan 5-9 hidangan sayuran dan buahan untuk mengekalkan konsentrasi beta-karotena didalam darah, seterusnya memelihara kesihatan penglihatan, kesihatan kulit dan mencegah kanser.








Manfaat Utama:

Lebih selamat daripada Vitamin A: Pengambilan berlebihan vitamin A akan menyebabkan toxicity. Walaubagaimana pun ahli saintis menemui beta karotena pada tahun 1932, satu prekusor vitamin A dan beta karotena didapati selamat untuk pengambilan. 
Mempertingkatkan penglihatan : Ia mempertingkatkan masalah penglihatan seperti nyctalopia (rabun malam), rabun dekat, astigmatism, xerophthalmia (mata kering), kelesuan mata, katarak, eye bags dan gegelung hitam dimata. 
Meredakan penyakit kulit : Pengambilan yang konsisten akan melegakan masalah kulit seperti psioriasis, senile plaque, kulit kering, jerawat dan akne. 
Melawan kanser dan oksidasi: Pengambilan kerap beta karotena mengukuhkan sistem imun, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser. ini akan mengurangkan risiko kanser terutama sekali kanser paru-paru dan payudara. Ia juga membantu mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel-sel mati yang teroksida.
Menghalang Infeksi: melalui cara merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit berkait sistem respiratori
Menggalakkan perkembangan normal dan sihat


setiap pembelian dr sy layak mendapat konsultasi free.. untuk pertanyaan dan pesanan produk boleh hubungi saya di:

Fb:Natasha Merlin
Fanpage:Beauty & Healthcare
email:princessshaz09@yahoo.com
https://www.facebook.com/messages/NatashaMerlin.Shaklee .
pm / call 0178147027
sid 947 719

penghantaran seluruh malaysia, singpura & brunei

No comments: