Friday 30 August 2013

tamu online di ujana kewangan Labuan

Pengumuman kepada pelanggan yg dihormati. 30-1 sep ini bersamaan dgn hari Jumaat-ahad,
kami akan mengadakan tamu online bg barangan produk Shaklee shj bertempat di:Ujana kewangan berhadapan dgn ruang legar teksi Meja No 13 Masa 9 pg-10 mlm

 Kepada sesiapa yg ingin mendapatkan vitamin Shaklee boleh la dtg ke gerai kami Di sini dapatkan harga istimewa dr kami dan bagi sesiapa yang membuat belian rm 650 ke atas akan mendapatkan pendaftaran keahlian percuma.
Bagi sesiapa yang Ingin menyertai kumpulan kami # Labuan cemerlang dermawan# adalah amat di alu alukan terutamanya kepada suri rumah atau yg ingin menjana pendapatan lebih utk mengubah nasib keluarga anda.
Sesi coaching berterusan disediakan.anda juga berpeluang untuk menikmati kelebihan biz Shaklee dengan mendapat:1. Cash tunai bonus2. Bonus keretA3. Bonus percutian dan bg muslim menjalani umrah percumaBiz Shaklee kalau usaha lebih akan mendapat ganjaran setimpal dgn nya.

bukan kita dekat level atas tapi tak perlu nak berkerja.sbb itu saya suka Shaklee sbb dia mmg sangat fare.Anda mampu menjana 3,4,5 atau 6 angka dengan usaha yg berterusan, doa dan amalkan zikir setiap hr, tingkat kan amalan ibadat pada Allah,nescaya akan diperluaskan rezeki anda.Apa tunggu lagi jom serbu ke gerai kami .
pelbagai aktiviti di sediakan sprt pre chek kesihatan ,free consultation dan penerangan tuk menjadi ahli.

No comments: